11 Aralık 2017 Pazartesi

Ufak Tefek Cinayetler 7.Bölüm Kıyafetleri

Okunma oranlarına bakarak görüyorum ki Ufak Tefek Cinayetler dizi takipçilerinin en merak ettiği konu karakterlerin kıyafetlerinin hangi markalara ait olduğu..Bende söz verdiğim gibi bu konunun üzerinde duruyor ve dizi kıyafetlerini bölüm bölüm mercek altına alıyorum.
   Ufak Tefek Cinayetler dizisinin 7.Bölümünde kullanılan kıyafetler gelin bakalım hangi markalara ait.

Ufak Tefek Cinayetler dizisinin 7.Bölümünde Oya'nın taktığı çanta oysho fiyatı 120 TL


Ufak Tefek Cinayetler dizisinin 7.Bölümünde Oya'nın giydiği hırka Noitriko fiyatı 299 tl


Ufak Tefek Cinayetler dizisinde  Bade İşçil'in canlandırdığı Pelin karakterinin giydiği deri pantalon h6byhazalozman fiyatı 1.550 TL
Kazağı ise Boyner peoplebyfabrika 149 TL


Oya'nın trençkotu Zara 350 TL , trençkotu ile uyumlu çantası Furla 578$



Oya'nın saatini de mercek altına alalım çünkü çok merak ediliyordu.Saati incelemek için linke tıktık---GC


Ufak Tefek Cinayetler 7.Bölümünde Pelin'in giydiği flash ceket Fulya İlkmen 720 TL 



Ufak Tefek Cinayetler Merve'nin pembe ceketi Aslıhan Karahan






Pelin'in leopar Pardösüsü İpekyol 300 TL

Daha önce de bahsetmiştim ben bu dizide daha çok Oya'nın kıyafetlerini seviyorum.Gökçe Bahadır'ın vücut şekli öyle güzel ki giydiği her kıyafet ayrı bir yakışıyor.Bade İşçil çok zayıf olduğu için kıyafetler pek olmuyor gibi.Birde sanırım Pelin karakterinin tarzı pek bana göre değil.Aslıhan Gürbüz'ün ton sür ton kıyafetler çok hoşuma gidiyor.Arzu 'yu da unutmayalım tabi.. Onun kıyafetlerde hiç dikkatimi çekmiyor 7.bölümde ev hanımlığından iş kadınlığına geçti belki kıyafetlerde de biraz değişim olur.
Sizin favoriniz hangisi ? Oya,Arzu,Pelin, Merve ?

6 yorum:

  1. Oya ve Pelin favorilerim.
    Özellikle Oya'nın aynı ton kıyafetlerine hastayım.

    YanıtlaSil
  2. Oyanın giydiği bir tulum vardı son bölümde. Onu çok beğendim ama nerden acaba😊

    YanıtlaSil
  3. Oya'nın trençkotu güzelmiş fakat pahalı ne yazıkki :)

    YanıtlaSil
  4. pelinin kıyafetlerı favorim :)

    YanıtlaSil
  5. oyanın giyimine bayılıyorum:)

    YanıtlaSil